15 Aralık 2011 Perşembe

İŞTE DUDAĞIMI UÇUKLATAN OLAY:HAYRİYE




o b

























Ali ile köye gitmiştik.Biraz mandalina,portakal,ekşi nar,Trabzon hurması vb. toplamak için.Sohbet ediyorduk bir taraftan da taze cevizleri kırarken.Ayyy o da ne?İneğe bir şeyler oluyor.
Tabii o arada film koptu.Benim gözler faltaşı,nefesim kesildi hayretle izliyorum.İnek doğuruyor...Aman Allahım ben son bir yılda neler gördüm neler öğrendim.Çok korktum zavallı ölecek zannettim.Ama çok güzel bir kızımız oldu.Ben kendime geldikten sonra adı Hayriye olsun dedim.Annelik Rabbim ne müthiş bir duygu...Sanki belgesel izliyorum.Yavru yerdeyken altına bir bez parçası koyduk.Anne onu yalaya yalaya temizledi ,pırıl pırıl oldu tüyleri.Sonra yavaş yavaş ayağa kalkmaya çalıştı.İki üç hamleden sonra da başardı.Biraz yardımla annesini emmeye başladı.İşte bu kadar dünyaya bir canlı daha katıldı.Benim dudağımda ise kocaman bir uçuk!....

Hiç yorum yok: