6 Temmuz 2013 Cumartesi

ATAKENT'TE PEMBE DOMATES VE PDA'lı ARKADAŞ

Gecikmeli bir paylaşımla başlıyorum.
Üç hafta önceki pazar sabahı hem yürüyüş yapmak hem kahvaltılık bir şeyler almak için çıkmıştım evden.Duygularımı hemen dönüşte yazacaktım ancak o gün teknik nedenler engel oldu,uzayınca da biraz heyecan azaldı.Ama bugün gördüklerim...
Güzel insanların olduğu bir sitede yaşamaktan mutluyum.Yürüyordum hızlıca,gözüme bir yeşillik ilişti,yaklaştım harika bir görüntü,Küçük küçük bostancıklar...Harika.İçinde her şey var zevkle ekilmiş domate,biber,salatalık,patlıcan,mısır,karpuz.Hayranlıkla izleyip yürüdüm.Dönüşte tekrar baktım içinde iki arkadaş gördüm, bereket dileyerek sohbete başladık.Çok mutluydular eserlerini gururla anlatıyorlardı.Doğal gübre kullanıyorlar,yerli tohum arıyorlardı,Hem kış sebzeleri hem yeni dönem için yerli tohum verebileceğimi söyledim.Arkadaşlardan  biri kopardığı salatalığı uzattı,mis kokan.Haftaya domateslerin de olacağını geçerken uğramamı istediler.Ama dedim ya  üç hafta geciktim,Dün gördüm domatesler kızarmış.Bir karpuz vardı göremedim.
Haaa unutuyordum.Domatesten bahsederken Hakan bey PDA üyesi olduğunu söyledi.Hakan Tokelli.Sevincimi anlatamam.Pembeler biraz aşağıdaki  bostancıktaydı,nazlı nazlı salınıyorlardı.Fotoğrafları daha sonra yayınlayacağım.
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok: