22 Temmuz 2013 Pazartesi

SAFRANBOLU'DA HAFTA SONU VE PEMBELERİMİZ

Mart ayında  gitmiştim en son Safranbolu'ya .Sonra gene bi koşturmaca Anamur İstanbul.Bu arada güzel olaylar yaşadık. Bilgecim üniversiteyi bitirdi.Bu blogu  açarken ne kadar çok yardımı olmuştu bana küçücük bir liseliydi.Yazılar yazmış benimle PDA buluşmalarına gelmişti.Hele Sevgi Bahçesini oluşturduğumuz zamanki heyecanı mutluluğu....Sonra Safranbolu'daki büyük teyzenin pembelerinin lezzeti. Bilgecim sağol güzel kızım.Bak ablan kıskanacak gene diyeceğim ama o kadar mutlu etti ki bu hafta sonu beni şimdi teşekkürler Özüm'e. Özümcüm sağol  canım kızım.Çok güzel bir hafta sonu yaşattın bize Safranbolu'da...Emeğine yüreğine sağlık.Ama sen de oksijen ve moral depoladıM bugün daha enerji dolu çalıştığını umuyorum.
Teyzem seksenine yaklaştı ama maşallah hala boş durmuyor ekiyor,dikiyor yerli tohumlarını çoğaltıyor.Tadına doyulmaz lezzetler sunuyor. Maniyeler(Safranbolu'da pembenin adı),biberler,hele o kokusu tadı harika salatalıklar...Salatalık tohumu verdi bana gene.Ayşe marmelat yapmış şekersiz.Kamile hem marmelat,hem şurup,hem de pestil  yapmış mis kokulu eriklerden,şekersiz...
İki günü dolu dolu yaşadık,doyamadık tabii ki ...Gene geliriz diyerek vedalaştık...

                                                    VEEE BİR KOCA TABAK LEZZET

Hiç yorum yok: