27 Mayıs 2011 Cuma

Sıra Anamur'da

Gelelim biz stajyer ziraatçilere...Bu sene ikimiz de çalışmıyoruz.Birinci dönemi atlattık. Ama yılların alışkanlığı sömestrde Anamur'a gideceğiz.Oysa tatile giren hiç kimse yok evde.Olsun biz gene de gidelim. Gittik de... Ama dönmeyi hiç istemiyoruz ikimizde.Şubat sonunda o kadar canlıydı ki Anamur tabiat coşmuştu adeta.Ben baktığım gördüğüm her şeyi her şeyi kaydediyor doyamıyordum tüm o güzelliklere.Kuzular,kuşlar,arılar,böcekler,dallar ,yapraklar,otlar, meyveler...Yarabbim bu ne bolluk bu ne bereket ...İstanbul'a dönmeyip yaşayalım bu coşkuyu bir süre dedik.İyi ki de demişiz.Çünkü şu an harika bir muz seramız,kavun,karpuz,domates,salatalık,güveyi feneri(moda adıyla altın çilek),pepino fidelerimiz var.Eşim hiç dönmedi.Ben gidip geliyorum.
Komşumuz Nail bey gerçek karpuz(evladiyelik) tohumları verdi son gidişimde 8 tane.Hepsi çimlendi,büyüdü,kol attı iki yana hepsi de.Ben iki gün önce döndüm İstanbul'a eşim de bugün müjdeyi verdi.'Nazarım değecek senin karpuzlar çiçeklendiler' diyor.

Hiç yorum yok: