3 Ocak 2014 Cuma

KUZGUNA YAVRUSU....

Uzun zaman oldu çok uzun,tam altı ay oldu yazmayalı.Koşuşturmalı geçti bu süre.Yaz boyu muzlarla uğraştık  ANAMUR'DA.Her geçen yeni bir şeyler öğrenmeye çalışıyoruz Ali ile.Muz çok ilginç,sürekli takip etmek gerekli çocuk gibi.İlgilenmek,sevmek gerekli çocuk gibi...Yoksa yaramazlık yapıyor,üzüyor.Hatta küsüyor,dedim ya ilginç.Bu yaz Bilge'nin mezuniyeti için gelmişti Ali .İki hafta sonra farklı bulmuş gittiğinde.Ben gittiğimde de farklı buldum.Bize alışan muzlarımız farklı birinin bakımına alışamamış olsa gerek ki bizden sonra iyileştiler.Gebelik ve doğum biraz sancılı geçecek diye korkmuştuk ama çok şükür atlattık.Gene mis kokulu,bal tatlı muzlarımız oldu.                                                                                                                                                                                                                                                                 Şimdi altı ay sonra ben neden yazıyorum bunları.Bir aydır İstanbul'dayım.Getirdiğim muzlar bitti çoktan,direndim almamak için ama bugün dayanamayıp aldım.İyi görünüyorlardı.Yerken birbirimize baktık kızlarla.Sessizliği ben bozdum haklısınız diyerek.İlle de bizimki.....