13 Haziran 2011 Pazartesi

Mutlu son

Aşağıdaki fotoğrafta gökyüzüne yükselmiş, kaçmak isteyen arılarımızı taşları birbirine vurarak en son da toprak atarak badem dalında toplanmasını sağladık.Bu süre benim için inanılmaz heyecanlıydı.Sevinç,korku,merak,endişe,hayret,şaşkınlık böyle bir sürü duyguyla izledim olup biteni elimdeki iki taşla.....Ama mutlu son....O binlerce arı tek tek gelip sarmal olup kocaman kara bir top oluverdiler.
Daha önceden hazırlanan kovanı dala yaklaştırıp hafifçe vurarak o kadar arının içeri girmesini sağladık.Böylece yeni bir kovan arımız daha oldu.....

4 yorum:

nalan dedi ki...

ben göremedim ama o fotoğrafı...

Unknown dedi ki...

Nalan hanım o fotoğrafı metin yazacağım kaydetmemişim galiba.Şimdi bakın...Çok güzeldi..

nalan dedi ki...

iyi etmişim de sormuşum :)

Arzu dedi ki...

Bu sene ilk defa bahcem oldu pembe domates yetiştirmek istiyorum sizden tohum istemem mümkünmü?
mail arzuaydogdu@yahoo.com
birsenbirben72@gmail.com