1 Haziran 2011 Çarşamba

Kaplıca bulguru

İstanbul -Anamur -Safranbolu üçgeninde mutlu mesut dolanırken bu sene harika lezzetleri dostlarla paylaşmak istiyorum.Hatta bunları paylaşmayı bir borç, bir görev kabul ediyorum.
Safranbolu'dan getirdiğimiz bulgurumuz bitti bitecek.Markette bulgur mu yok demeyin .Var ama benim bulgurum yok.Bulgurumun önemini aşağıdaki link'e tıklayarak anlayabilirsiniz.
Ben küçük paketlerle dolaşıp tanıtıyorum büyük bir zevkle...Hele bir de tavuklu ya da domatesli aşını tattırabilsem...

Hititler 10 Bin yıl önce 'ZIZ' demişler.Şu anda Kastamonu ve çevresinde yetişiyor sadece, 10 bin yıllk doğallığını koruyarak SİYEZ adıyla.
Genleriyle oynanmamış ürünün zor bulunduğu günümüzde bulup, bol bol yemenizi öneririm.Afiyet olsun.

http://gunluk.annemmutfakta.tv/siyez-bugdayi-kastamonu-ihsangazi

2 yorum:

tulina dedi ki...

Keske bulabilsek de agiz tadiyla yesek. Hanife hocam..

Unknown dedi ki...

Ben size bulurum.