3 Haziran 2007 Pazar

Pembelerim,Ben ve Bilge :)


6 Mayıs 2007 Pazar günkü gazete ekinde "Pembe Domatesler"i gördüğümde artık "Sevgi Bahçem"de pembelerimizin de olacağını düşündüm.Çünkü Deniz Kamçez'in yaşında benim de onlarca öğrencim vardı.
Her gün elinde Türkçe isimle anneannelerinden babaannelerinden adlarını öğrendikleri ve korumamız gerektiğine inandıkları çiçeklerle geliyorlardı okula.Arı gibiydi hepsi...Biri kazıyor,biri elindeki bir sopayla toprağa gömmeye çalışıyor,öteki suluyordu.Kimisi yaşamadı çiçekciklerin kimisi de biraz sonra fotoğraflarını göndereceğim şekilde capcanlı duruyorlar bahçede(ben dayanamayıp okula gidiyorum şimdi :) ).
Sonra pembeler girdi dünyamıza...Tabi Bilge(kızım) de dahil oldu bu serüvene.Bugün geometri sınavını bir tarafa bırakarak :) O da bayramda Safranbolu'da yediği pembeleri hatırladı büyük teyzesinin yetiştirdiği...
Her şey için teşekkürler Avniye Hanım,Mehmet Bey...Hediyeniz için de çok teşekkür ederim...Çok gurur duydum...

6 yorum:

A.T. dedi ki...

Asıl biz sizinle gurur duyuyoruz Hanife Hanım.
Devam!
Sevgi ve saygılarımızla.
Tansug'lar...

nalan dedi ki...

ne güzel,resimleri de sabırsızlıkla bekliyorum ben de.yer imlerine kaydettim bile,gözleyeceğim sizi:)

nicomedian dedi ki...

Harikasınız öğretmenim. Biz de Nalan gibi öğrencilerinizin ektiği çiçeklerin fotoğraflarını bekliyoruz. Hem pembe domates ağına hem blog dünyasına hoş geldiniz.
Selamlar (Kızınız Bilge'ye de).

Şefika ve Deniz Kamcez

Unknown dedi ki...

Merhaba Nalan Hanım,
Heyecanlı ve sabırsız olmak ne güzel...Benim bahçem,sizin düşünceleriniz bir başka arkadaşımın tohumu,fidesi,çiçeği meyvesi,pembesi...Yaşamın, çevrenin,güzelliğin farkında olmak,güzel insanlarla güzel yerlerde olmak...diyerek başlıyorum yeni haftaya.Dün elim yürümedi tuşların üzerinde,şehitlerimize ağlarken.
Güzel günler tüm dünyaya.
Hanife

Unknown dedi ki...

Gününüz aydın olsun,
Geçen hafta çok yoğundum,sınavlar,notlar...Gönül bahçe istiyor,çocuklar hem bahçe hem not,idare fiş...Sizlere de iki satır selam demek istiyorum zamana karşı yarışırken.Derken Bilge'm yetişti imdadıma.Gerçi benim beceriksizliğimi de ilan etti ama olsun.İyi ki o gün okuluna gitmemişti de bahçeyi gördü.Türkçe isimli çiçekler dedik ama o bizimle bütünleşen begonya ve sardunyaları beğenip koymuş daha ben okuldan dönemeden.

Sevgiler.
Hanife

istanbulluh dedi ki...

elinize saglik Hanife Hanim, pembeleriniz de bolgunuz da cok guzel