3 Mayıs 2009 Pazar

İyice büyüdüler

İstanbul Buluşması'na giderken teyzemin,Fevzi abinin ve Kamile'nin domateslerinden ayrı ayrı aldığım tohumları Nalan Hanım'a teslim etmiştim.Bir kısmını da kendime ayırmıştım.Daha doğrusu öyle zannettim.Meğer ben tohumların hepsini götürmüşüm.
28 Mart'ta tohumları toprakla buluşturmaya karar verdim.Toprağı da Safranbolu'dan getirdik.Bir sakızlak ağacının(köydeki yaygın adı bu)altından etrafını kaza kaza doldurduk çuvala.Daha da doğalı yoktur...Karton, toprak herşey hazır ama benim tohumlar yok.Allah'tan Nalan Hanım'ın verdiği tohumlar vardı da onları ektik ailece merasimle.
Tohumları yumurta kartonlarında denemek istedim öneren arkadaşlar gibi.İyi de oldu.35 tane tohumun hepsini akşamdan az suyla ıslattım,bekledi sabaha kadar .Sonra kartonlara yerleştirdim.Aralıklarla oldu ama hepsi çimlendi.Şu anda bir kısmının şaşırtma zamanı geldi,bir kısmı henüz çok küçük.Bilgisayarla ilgili sorun yaşıyorum,fotoğraf göndermiyor.Bi yol bulurum herhalde.Bugün veya yarın mutlaka şaşırtmam lazım.Çünkü daha sonra çok güzel bir yer gidecekler.
Yarın çok güzel haberlerim olacak SEVGİ BAHÇEMİZ'le ilgili.

Hiç yorum yok: