23 Mayıs 2009 Cumartesi

Yeni bahçemiz ve pembeler

Benim pembeler ikinci kez şaşırtıldılar ama olmaları gerektiği kadar gelişmediler.Bu arada sonradan çıkan minikler de nazlandı nazlandı sonunda da boynunu büküp gittiler.Kalanların beş tanesini bugün bahçeye indirip bir ağacın dibine koydum.Biraz daha büyüyünce toprağa aktarmak istiyorum.Bakalım bahçenin havasını sevecekler mi?Balkondakilere de Ali çok iyi bakıyor sağolsun.Her gün düzenli güneş almaları için balkondaki yerini pembişlere bırakıyor.Sonra yerlerine alıyor. Bu çok iyi geldi bi güzel serpildiler.
Bahçemiz de pek güzel oldu.Blok görevlimiz Nusret kırmadı beni ekip dikilecek yer ayarladı.Çapalandı,otlar -köklerden temizlendi.Eşi Meliha Hanım kızı Emine tabii ben hep beraber bahçedeyiz.Fasulye,salatalık,biber,soğan,mısır ektik bahçeye.Zühre Hanım görmüş bizimkileri...O da çapalamış, bir güzel ekip dikmiş,okuldan gelince gördüm dün.Harika olmuş.Ellerinize sağlık.Yeni bir ''SEVGİ BAHÇESİ ''daha oluşuyor,sevgiyle,coşkuyla..

Hiç yorum yok: