7 Mayıs 2009 Perşembe

Teşekkürler arkadaşlar

Sevgili Ertuğrul Bey'i gördüm geçen hafta,ayaküstü iki lafın belini büktük .Arada bizim bahçeden de konuştuk.Müjdeli haberi ondan aldım.Göresim geldi güzel bahçe,göreyim de öyle yazayım dedim.Bugüne beklemem bu yüzden.Daha dış kapıdan girerken bahçeye yöneltti güvelikteki Sabri Bey, hocam gör bak nasıl yaşatılıyor bahçen diyerek.Sağolsun her aşamasında o da koşuşturmuştu.Bahçeye girdiğimde Zehra öğretmen vardı, minik öğrencileriyle resim yapıyorlardı ağaçların altında.Hemen ekilenleri gösterdi ,ekerken hep seni andık diyerek.Sarıldım makineye,nasıl heyecanlı nasıl mutluydum anlatamam. Sonra Serap öğretmen geldi.Onunla lafladık.Melahat öğretmeni gördüm,geçen yılki pembeler hiç meyve vermedi üzüldüm dedi.Tekirdağ'daki yengesinin çeşitli evladiyelik tohumlarını olabileceğini söyledi.
2007 Kasım'dan beri duruyor öyle demiştim ya.PDA üçüncü İstanbul Buluşmasında da sevgili Defne Koryürek'in ilgisini çekip sorduğunda ,boş olduğunu ama bir ara arkadaşlarla konuşacağımı söylemiştim.
İşte gördüm bugün harika olmuş.Emeği geçen bütün arkadaşlara teşekkür ederim.
İzci Uygulama Bahçesi olarak adlandırmayı düşündük dedi Eşref Bey.Aman dedim aman ''SEVGİ''yi eksik etmeyin biz öyle başlamıştık...
Ayırmışlar karık karık,fidelenmiş domates,patlıcanlar.Ekilmiş fasulyeler maydanozlar karalahanalar.Bayıldım bayıldım,en az on yaş gençleştim bugün.Sağolun arkadaşlar.Ama ne olur evladiyelik tohumlar seçelim diye de uzun uzun konuştuk Ertuğrul Beyle.
Ben de PEMBE fidelerimden götüreceğim.
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok: