13 Aralık 2011 Salı

SAFRANBOLU'DAN PEMBE GELDİ





Bu sene buram buram tütüyor burnuma Safranbolu...Gidemedim...Özledim çok özledim.İlk defa iki bayramın birinde olsun gidememek, demek ki olabilyormuş...Neyse olmadı işte.Kamilecim geldi ekim sonunda koli koli pembelerle,yeşil pembelerle...Ama ben onlara doyamadım.Çünkü ertesi gün Anamur'a gittim.Kamile''Abla üzülme bu yeşiller sen gelinceye kadar kalır.''dedi.Hemen çekiverdim fotoğraflarınıç Dönüşte paylaşmak için...Gerçekten de üç hafta sonra döndüğümde nefis çoban salatalar yapabildim.Hem de mis gibi nar ekşili nar ekşili...Bol cevizli.Teyzem Halime teyzem canım teyzem sağol ellerine sağlık.Öpüyorum ellerinden,yanaklarından annemi öper gibi canım teyzem.Ayşecim senin de ellerine sağlık.Kamilecim bir teşekkür de sana...Murat'ım sana bir teşekkürüm var tabii ki domatesler için.Hala bir kaç tanesi duruyor yeşilden kalan.Sağlıcakla...

Hiç yorum yok: